Kerkdiensten Kerkdiensten

Om de dienst te beluisteren klik hier

Preekrooster voor de aankomende weken in de Ter Coulsterkerk.
Momenteel zijn alle diensten online en via kerkradio te volgen.

14 april, 10.00 uur Ter Coulsterkerk:
ds. H.H.E. Frömming
collecte: KiA Rwanda - kerk van hoop

21 april: 10.00 uur Ter Coulsterkerk:
ds. E. Overeem, Leusden
collecte: Vluchtelingenwerk-wereld

28 april: 10.00 uur Ter Coulsterkerk:
ds. R.J.F.Lock, Bodegraven
collecte: Diaconaal werk Heiloo

5 mei: 10.00 uur Ter Coulsterkerk:
dhr. H.A. Kramer, Lunteren
collecte: KiA - Oekraïne (ontheemden)

9 mei Hemelvaartsdag: 10.00 uur Witte Kerk:
ds. F.M. Toetenel, Zaandam
collecte: Diaconie Heiloo

12 mei: 10.00 uur Ter Coulsterkerk:
ds. R. Blaauw, Heiloo
collecte: KiA Binnenlands diaconaat

19 mei Pinksteren: 10.00 uur Ter Coulsterkerk:
ds. G. van Reeuwijk, Alkmaar m.m.v. One More Voice
collecte: KiA Bangladesh

Crèche in de Ter Coulsterkerk:
In september 2021 beginnen we op de eerste en derde zondag van de maand weer met de crèche.
Helaas zijn wij nu met ons drieën en hebben wij hulp nodig. Voor informatie en opgave kun je je melden bij Rita van Buijsen: mvanbuijsen@ziggo.nl of stuur een appje naar 0613840210. Ook wil ik een ouder-groeps-app maken, waar ouders zich kunnen opgeven. Wilt u daar deel van uit maken, stuur dan een app naar bovenstaand nummer.

Kindernevendienst: Er is iedere eerste en derde zondag van de maand kindernevendienst voor de jeugd van 4-12 jaar. Enkele keren per jaar (Kerst, Pasen en Pinksteren) zijn we met projecten bezig. Dan werken we in de weken ervoor met verhalen en knutsels naar het feest toe.Enkele keren per jaar (Kerst, Pasen en Pinksteren) zijn we met projecten bezig. Dan werken we in de weken ervoor met verhalen en knutsels naar het feest toe.

Autorijden:
Zondagdienst Heiloo:
Pieter Jan van Roon 072 - 531 89 55, b.g.g. Mw. Anneke Plas-de Vries tel. 5335919

Huwelijk en uitvaart:
Voor onze kerkleden geldt een aangepast tarief voor huwelijken en uitvaarten.
Voor gebruik van kerkzaal en de inzet van de eigen predikant hoeven zij niets te betalen, de organist wordt altijd in rekening gebracht.

Bijkomende kosten voor het gebruik van extra zalen en/of catering worden wel doorberekend.