Cantorij Ter Coulsterkerk Cantorij Ter Coulsterkerk

In 1973 is de Cantorij opgericht om de gemeente te helpen bij het instuderen van het Liedboek voor de Kerken. In mei is een nieuw Liedboek verschenen, waarbij de Cantorij het als haar taak ziet met de gemeenteleden nieuwe liederen in te studeren.

Daarnaast zingen wij regelmatig in de eredienst onder leiding van onze cantororganist Gerard Leegwater met liederen die, in overleg met de predikanten, passen in de liturgie van die zondag.

Wilt u ook met ons mee zingen?
Simone Ouwendijk, tel. 072-5336051 (secretaresse cantorij)

One More Voice One More Voice

Heeft u zin om ons te komen versterken dan bent u van harte welkom op onze repetitieavond, maandag van 19.45 tot 21.30 uur in de Ter Coulsterkerk. Ook donateurs die ons financieel willen ondersteunen zijn van harte welkom!
Voor meer informatie kunt u terecht bij Els Romeijn , one1morevoice@yahoo.nl

Het koor One More Voice werd als vereniging in oktober 1990 opgericht. Aanvankelijk als gemengd gospelkoor, maar na verloop van tijd werd het repertoire als te beperkt ervaren. Na tien jaar ging het roer om en momenteel is de muziek zeer veelzijdig en gevarieerd. Er wordt gezongen in het  Nederlands, het Engels en in andere talen. Kwaliteit en plezier in zingen gaan hand in hand. Daarnaast is gezelligheid belangrijk. Het koor telt op dit moment 24 leden en staat onder leiding van dirigent Paul van Venrooij en Saskia Terpstra is begeleidster op de piano.

website : www.onemorevoice.nl

Organisten Organisten